tampere-ptkoris etsii uusia pelaajia

Laji on pyörätuolikoripallo,wheelchair basketball, joukkueen kotipaikka on Tampere ja pelattava sarja SM-sarja ja harrastelijat. Joukkueeseen kuuluu 13 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Pyörätuolikoripallo sopii yleensä henkilöille, joilla on toimivat yläraajat ja hyvä motoriikka. Lajia voi harrastaa myös vammattomat pelaajat. Joukkoon mahtuu uusia pelaajia, joten ottakaa rohkeasti yhteyttä meihin. Harjoittelemme syksy-kevät aikana Hervannan vapaa-aikatalolla seuraavasti ma 18:30-20:00 (Höntsää ja pelailemista) ja ke 18:30-20:00. Ke vuoro on tarkoitettu pääsääntöisesti aloittelijoille ja junioreille (kaikille avoin).

Lisätietoja:

Vesa Sydänmaa p.0400-614993 vesa.sydanmaa (at )careha.com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 10 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
tampere-ptkoris: kokoonpano